Hoe presenteren wij u de kandidaten?

De ideale Sales persoon is meer dan alleen een visitekaartje en verdient onze diepgaande aandacht.

Wij toetsen dit af via een competentiematrix, via een sales pitch video en via een netwerkportfolio.

Competentie Matrix

Deze matrix geeft een visueel inzicht en rangschikking van de individuele kern-, functie- en afdelingscompetenties.

5' Sales Pitch Video

Via een Sales Pitch vertelt de sollicitant kort en krachtig wat zijn DNA is, wat zijn drijfveren zijn en wat hem uniek maakt.

Netwerk Portfolio

We maken met de sollicitant een overzicht van hun opgebouwde klantennetwerken waaruit je een evolutie of specialisatie in sector en type klanten in één oogopslag waarneemt.

Werkwijze

DNA

DNA

DNA opmaak van functie, bedrijf en kandidaat

Interview

Interview

In de diepte vraagstelling om drijfveren, waarden, motivatoren, … in kaart te brengen.

Evaluatie

Evaluatie

  • DNA
  • 360° referentie check
  • Diepte-interview
  • Samenstellen in dossier
DISC-Analyse

DISC-Analyse

Assessment om objectief inzicht te krijgen in werkmasker, basisangsten, bijdragen tot de organisatie, drijfveren

Follow up

Follow up

Constante begeleiding voor, tijdens en na het aanwervingsproces

360°

Sales mensen streven niet enkel naar goede cijfers of de beste van het team willen zijn!  De manier waarop ze tot hun resultaat komen, maakt hun uniek.  Via 360° referentie check bij hun klanten, leidinggevenden, collega’s krijgen we een totaal beeld.

Kortom deze waardevolle verzameling van DNA stukjes samen met de 360° check geven ons een betrouwbaar beeld van uw toekomstig teamlid.

DNA

Het DNA van een sales persoon is uniek. Haarfijn gaan wij op zoek naar “de ijsberg” achter iedere sollicitant. Welk werkmasker vertonen ze als ze hun cijfer eens niet halen, hoe dragen zij hun steentje bij in een team, wat zijn hun drijfveren en basisangsten, welke onderliggende waarden, normen en overtuigingen spelen?

Intensieve trajectbegeleiding

Gaande van functie- en profielopmaak, begeleiding selectie- en opvolgingsgesprekken na 3 en 6 maanden na opstart nieuwe medewerker.

Zowel de sollicitant als de werkgever genieten een intensieve opvolging.

De sollicitant krijgt een volledig beeld van de functie, de verwachtingen, de groeimogelijkheden en culturele waarden van de toekomstige werkgever.

Referenties

Referenties

Meer informatie?