De ideale Marketing persoon is meer dan alleen een strateeg en verdient onze diepgaande aandacht.
Wij toetsen dit af via een competentiematrix, via een portfolio analyse en een netwerkportfolio.
Deze matrix geeft een visueel inzicht en rangschikking van de individuele kern-, functie- en afdelingscompetenties.
We maken met de sollicitant een overzicht van gerealiseerde projecten waaruit een evolutie, een specialisatie of vaktechnische competentie blijkt.
We brengen de werkmethodiek in kaart van de sollicitant. Hoe pakt hij/zij het project aan rekening houdende met de context. Wat waren successen en waar liep het minder?
Is de sollicitant in staat zijn eigen aanpak aan te passen zodat die naadloos aansluit bij uw bedrijf?
DNA opmaak van functie, bedrijf en kandidaat
In de diepte vraagstelling om drijfveren, waarden, motivatoren, … in kaart te brengen.
Assessment om objectief inzicht te krijgen in werkmasker, basisangsten, bijdragen tot de organisatie, drijfveren
Constante begeleiding voor, tijdens en na het aanwervingsproces
Marketeers positioneren niet alleen een product of dienst in de markt.
Marketeers hun ogen “fonkelen” als ze in de huid van de consument kruipen!
Ze bekijken het product of dienst vanuit verschillende oogpunten en zijn gezond creatief en kritisch.
Via 360° referentie check bij hun klanten, leidinggevenden, collega’s krijgen we een totaal beeld. Vooral de manier waarop ze brainstormen, samenwerken, communiceren, out of the box denken, structuur brengen in hun denken, …
Kortom deze waardevolle verzameling van DNA stukjes samen met de 360° check geven ons een betrouwbaar beeld van uw toekomstig teamlid.
Het DNA van een marketeer is uniek. Haarfijn gaan wij op zoek naar “de ijsberg” achter iedere sollicitant.
Welk werkmasker vertonen ze als ze hun idee niet op papier krijgen, wat zijn hun drijfveren en basisangsten, welke onderliggende waarden, normen en overtuigingen spelen?
Gaande van functie- en profielopmaak, begeleiding selectie- en opvolgingsgesprekken na 3 en 6 maanden na opstart nieuwe medewerker.
Zowel de sollicitant als de werkgever genieten een intensieve opvolging.
De sollicitant krijgt een volledig beeld van de functie, de verwachtingen, de groeimogelijkheden en culturele waarden van de toekomstige werkgever.