Podcast: #1: Hoe impact maken als bedrijf door een missie te bouwen die aantrekt als een magneet?

Beschrijving

Je bedrijfsmissie, decoratieve slogan of een tool die voor je werkt?

Karin Walgraef, met een overvolle rugzak aan ervaring bij onder andere Philip Morris, Douwe Egberts en Mondelez en nu COO/CCO van Transformatology, vertelt waarom je bedrijfsmissie transformeren van loos statement naar dynamische conversatie cruciaal is voor het succes van je bedrijf.

  • Hoe komt het dat je succes aantrekt als je je missie haarfijn kent en doorleeft?
  • Welke impact heeft het op je resultaten en (toekomstige) medewerkers?
  • Hoe dicht je de kloof tussen je missie en de day-to-day praktijken?
  • Waarom kennen veel bedrijven de theorie wel, maar durven ze niet voluit te gaan?

Tal van inspirerende vragen waar jij als leider in deze aflevering een antwoord op vindt.

Veel luister- en missieplezier!

Luister nu